Bebeğim 80 günlük en başından beri mama +meme ile besleniyordu. 15 gün önce idrar yolu enfeksiyonu oldu o sırada mamadan tiksinmis biz de istahsızlığı var diye emmek istemiyor sandık 4 5 saat aç kaldığı oluyordu ben de tok kalsın diye mama verdim ağlıyordu bağıra bağıra sonra biz mamadan tiksindigini anladik bu arada sma kullanıyordu aptamil aldık onu sıkıntısız içiyor ama beni emmek istemiyor bu seferde ben de sagip vermeyi düşünüyorum çok üzüldüm cok ağladım ama yapacak bi şey yok bebek bakarken hic bir şey umdugumuz ve planladigimiz gibi olmuyor maalesef başına gelen varmı sevgili anneler siz böyle bi durumda naptınız veya napardınız morale ihtiyacım var