Polyanna12 ben ilk tek yönlü kullandım bence büyük yada küçük olsun bebek çift yönlü daha iyi.naylonu var orturmuyor rüzgara ağzını aça aça kaç kere hasta oldu.ama çift yönlü olsaydı yönü bana doğru olup beni gorseydi örtururdu.bide biyere gidiyorum adam almış çocuğa bişey veriyor görmüyorsun bazen ama kalabalıkta kendime doğru çevirsem yaklaşamaz kimse.ben şuan tekrar alcam bakıyorum modellere