Nevsevmom Bebeğim 11 günlük göbek bağını doktor yaktı haftalık kontrolüne gittiğimde iki gün kanadı tekrar gittin tekrar yaktı kan pıhtılaşma sıkıntısı varmı diye tahlil yaptı sıkıntı çıkmadı ama hala leke şeklinde kanıyor bizim gibi olan varmı
Gizemciik Nevsevmom canım bizde 15 günlüğüz kanıyordu bızımde bıraz hatta kıyafetı leke oluyordu ama hıc bir sorun teskıl edecegını demedı doktor 2-3 gundur gectı yok. Dun banyo yaptırdım o kalan kan yeride dustu
FeriDeniz Nevsevmom biz de yaktırmamıza rağmen leke oluşmaya devam etmişti. Çocuk cerrahisine tekrar gittik. Düşmesi gereken bi parça düşmemiş. Onu dikeceğiz, bir gün içinde düşecek ve sorun ortadan kalkacak demişti. Dediği gibi de oldu.
Nevsevmom Gizemciik ben çok korkuyorum bide göbeğini yakan doktor 2 gün daha kanarsa cerrahlık dedi hatta şimdi yoldayım doktora gidiyorum 🥺
Nevsevmom Bvg k vitamini yaptılar evet azaldı ama devam ediyor daha leke şeklinde çamaşırına değiyor sarımsı gibi bide
FeriDeniz Nevsevmom bir iple düşmesi gerekip de düşmeyen yeri dikiyor. Sonra sarıyor. Birkaç saat içinde düşüyor. Kolay bir işlem. Bebeğin canı da yanmıyor. Kesin çözüm o oldu bize.
Buklem Nevsevmom bizimde öyleydi tekrar K vitamin aşısı oldu geçti. Doğum yaptığınız hastaneye götürün tekrar K alışı yaptırın bence
Minikbezelyem87 Nevsevmom bizimkide kanıyodu ama göbeğimiz düştükten sonra kanıyodu acile gittik yaktılar ve tekrardan k vitamini aşısı yaptılar bir kez göbeği düşmeden kanamadı olmuştu doktora götürdük göbeği düşsün yakalım dediler göbek düşmeden yakmayı ilk kez duydum 🤔
Nevsevmom Minikbezelyem87 ya zaten o doktorun yüzünden oldu göbek bağı kıl gibiydi düşecekti kendi kendie iş yaptı kendince işte