Selinn24 Kizlar mrb 11 aylık oglum var normal dogum yaptm ilk günden beride aktif sekilde emziriyorum en son 27 aralikta regl oldum bugün 56 gün sanci fln var sivilce çıktı seker krizleri ama olmadm boyle anneler var mi ilk cocugum bu arada simdiden tskler🌸❤
Asya001 Selinn24 şuan tam ben benim de 11 ay oldu doğum yapalı ve adet oldum 4 aydır olamıyorum karnım da böyle şişlik belirtiler var o gündür hiç birşey yok ve vijşnal kurulukta var ve bugün doktora gittim ve kontrol oldum h birşey yok dedi doktor ve normal dedi düzensizlik adet olamama dedi doğumdan önce düzensizmiydi dedi hayır dedim o zaman adet söktürücüye falan gerek yok dedi
Oglununannes Selinn24 Şubat ayında 2 defa ocakta 3 defa adet gorfum 4 buçuk aydır doğum yapmışım bnde anlmadim
Selinn24 Asya001 aynı durumdayz asya hanm kuruluk mantar bende var göbeğim o kdr sis ki ağzıma geliyo normalde 50 kiloyum ve cok zayıfım esim test aldi bakalm sanmıyorum ama yapayim yinede normal diyolar bnde cok duzenliydim dogumdan sonra böyle oldu
Selinn24 Oglununannes bu hic olmadi kırkimda 15 gun sürdü 2 ay sonra tekrar oldum sonra duzensiz oldu hep alah yardımcımız olsun