SedaUmut171121 Ablamin kızı 1 haftalık bezini değiştirirken kanliymis hep normalmi doktora söyleyin dedim pisliği atiyo felan dediler kötü bir şey varmıdır
Deletedmom0099 SedaUmut171121 annenin hormonları geçiyor yenidoğanda normal demişti doktorum ama devam ederse mutlaka gitsin tabiki
Cansu4401 SedaUmut171121 ben kızımda öyleydi canım iki hafta sürmüştü doktor kakadan gelemiyosa özel bölgesinde geliyosa normal dedi sonrada geçti zaten
stella SedaUmut171121 evet normal birkaç güne geçer demişti ki geçti şükür. Anneden geçen hormonlardan dolayı oluyormuş