pogacayanakli_aylamm benim bebeğim 24 saatte 8 kere kaka yaptı aşırı sulu değildi ama kötü kokuluydu dün doktora götürdüm rotadan şüphelendiği için gaita testi yaptırdık ama bişey çıkmadı sulu ve mukuslu dedi doktor bir ilaç falan vermedi çok mu fazla acaba bi sıkıntı yaratır mı kusması falan yok ateş 37,5 larda hep