ilkgozagrimmmm Kızlar oğlum 18 aylık . 14 aylıkken yürüdü evde bir problem yok ama dışarıda çok düşüyor elini tutuyorum mecbur merak ettiğim ne zaman yürürler yolda bırakabilirim. Ağzını yüzünü vuracak diye korkuyorum
BuzluKahve ilkgozagrimmmm Aynı zamanda yürüdü disarida da. Elini de tutturmadi hic. Ben dibinde takıldım 1 ay kadar.
Deletedmom_64 ilkgozagrimmmm bizde ayniyiz dışarıya çıkınca ayakkabı giydiriyorum sanki ayağının altında birşey varmış gibi yürüyemiyor korkuyor
Damla29 ilkgozagrimmmm aslında yürümesi lazım ilk adım ayakkabısı aldınızmı ilk olarak onla yürüttük biz sonra sonra alıstı normal ayakkabıya ve yürümeye
ilkgozagrimmmm Deletedmom_64 aslında ben evdede ev ayakkabısı giydiriyorum. Dışarıdada ayakkabi oluyor ayağında ama çok düşüyor.Bende bırakamadım düşüyor diye
ilkgozagrimmmm Damla29 Evde ev ayakkabısı giydiriyorum . Dışarıda hava güzel olunca vicco nun ilk adım ayakkabısını giyiyor hafif aslında
Sumeyraas ilkgozagrimmmm elini bırakın yürümesine teşvik edin. Tehlikeli yerler değilse düşe kalka yürüyecek. Yürüme arkadaşı ile de yürütebilirsiniz. Elinizden tutmasına güvendiği için yürümek istemiyor olabilir.
ilkgozagrimmmm Sumeyraas Evet o yüzden dışarıda alçak, yüksek diye bakmıyor düşüyor. Yürüme arkadaşıni çıkarayım en iyisi
Pelinsolmaz ilkgozagrimmmm Ayakkabı ile ilgili olabilir. Hafif ve yürümesine uygun bir yapıda ise yürüyebilir. Bir de ev içinde zaman zaman ayakkabı ile yürütmek faydalı bence
ilkgozagrimmmm Pelinsolmaz Evde ev ayakkabısı giydiriyorum aslinda. Dışarıda hava güzelse vicconun ilk adımı giydiriyorum hafif aslında ama başka mi alsam
Deletedmom_64 ilkgozagrimmmm bende ev ayakkabisi giydiriyorum ama sağolsunlar çorap bile bırakmıyorlar ayaklarında hatta benim çorapları bile çıkarıyorlar ayagimdan
MesNes ilkgozagrimmmm ben dışarıda karşısına geçip gel gel yaparak önce küçük mesafeler sonra uzun mesafeler mesela çimlerde düşse de zarar görmeyeceği yerlerde yapa yapa olayı anlamasını sağlamıştım
ilkgozagrimmmm MesNes çimde bırakıyorum düşüyor kalkıyor. Ama dışarıda yüksek, alçak diye bakmadan yürüyor hemen düşüyor tabi önüne bakmıyor yani. Zamanla mı oluşuyor acaba