Bebegim in 4 aylıkken süt proteini alerjisi olduğunu öğrendim ben diyet yaptım emdiği süre zarfında.. şimdi 9 aylık ek gıdaya da çoktan geçmiştim zaten ..normalde ara ara denedigimde yuzu kizarir kabarirdi kucuk kucuk ..yalnız ilk defa dün yoğurt verdim 1 kase hicbir kabarma kızarıklık olmadi .. Geçmiş mi demek bu yani