Zahide97 kalbimle yanindayim canım, kızıma her baktığımda inşallah kuvezde ki her bebek hemen annesine kavuşsun diye dua ediyorum.
35 de doğum yaptım, 12 gün kuvezde kaldı. 2 kilo doğdu eve geldiğinde 1.980 gramdi minicikti. Kilosu az olduğu için yatırdılar bi sorunu yoktu benim rahmim kısa olduğu için erkenden suyum geldi doğuma gittim apar topar. Bebeğini kucağına aldıktan sonra zaten unutuyosun o süreci. Rabbim tez zamanda kavuştursun