Merhaba kızlar 42 günlük bebeğim var sezeryan odlugum için ilk bir hafta mudahele edemedim ve görümcem ve kayınvalidem sallamaya alıştırdilar şu an koltukta uyumaz yerde uyumaz kucakta uyumaz sadece beşik ve sallanmak istiyor ayakta bile sallanmak istemiyor napabilirim bir yere çıkamıyorum çünkü sürekli sallanmak istiyor uykusu çok hafif muhtemelen sallanarak uyittugum için bana onerebileceginiz birşey var mi acaba cevaplarınızi bekliyorum 🌸