İlk zamanlar bişeyim yoktu 1 kere sadece ağlama krizine girmiştim. 3.5 aylık bebeğim ama tek bakıyorum, ve bazen inanılmaz yorgun hissediyorum. Yapmam gereken çok şey varken hiçbirini yapamıyorum, bazen yetişemiyorum. Artık eskisi kadar uzun uyumuyor, kendime vakit ayıramıyorum. Kilom az bebek tombik vücut ayrı, kafam ayrı yoruluyor. Ona kızınca kendime sinirleniyorum. Bazen 1-2 gün uzak kalmak istiyorum. Çok fazla yorgunum depresyona girmiş olabilir miyim , benim gibi düşünen var mı ? Sadece 1-2 gün kafamı dinlemek istiyorum ama bir yerede gidemiyorum bırakıp. Böyle olunca ilgilenmek istemiyorum, hissediyor mu bilmiyorum bazen huzursuz. Bana yardım edin lütfen 🙏🏼