MuBaBu15 Kizlar 5 ayn bitmesine 10 gün var iki numara bebelg gece bilirmiyim esim iki almış yoksa 6 bitene kadar bir mi kulanayim
Egeberk MuBaBu15 ben Aptamil kullanıyorum 5 ay 10 günlük falandı 2 vardı hiç bı yerde yoktu 1 2 yi kullandık şuan 5 ay 25 günlük 2den devam ediyoruz ama ben sadece gece ve bebeği birine bırakacağım zaman kullaniyorum mama