Pazartesi aşımızı vurdurduk akşam 37 oldu eklem yerlerini ıslattım sıkmadım çocuğu bugün çarşamba 36 buçuğa kadar çıkıyor yorgun tadı yok ağlıyor düzgün birşey yemiyor yüksek bir ateş değil demi 36 buçuk birde ıslatıyorm düşüyor düşünce de üşüyor tekrar ince bir battaniye atıyorum uyurken üstüne doğru mu yapıyorum? Ne yapacağımı şaşırdım bugün 3 gün oldu çok yok biliyorum ama tamamen ne zaman geçecek