1 yaşındaki kızım koltuktan tam düşerken tuttum ama ayağı üstü hafif çakıldı sadece ayağı yere çarptı hemen acile götürdük röntgen cektik kırık çıkık yok dediler morarma şişlik yok hafif bastırıyoruz acımıyor emekliyor hareket ediyor ama kalkmıyor yürümüyor 1 hafta oldu herkez korkuyor diyor sizce öylemi ???