patiseverr_ Kızlar merhaba . Dün oğlum 3 aylık olmustu spaya götürdük bugün sağ gozunde sulanma var ve yas akıyor uykudan kalktıgındada cok az sarı çapak vardı böyle bısey yaşayan oldumu
shawty patiseverr_ Cuma günü bende götürdüm kızım 2.5 aylık ama biz öyle bir sorun yaşamadık suyu herkes için değiştiriyor dimi gittiğiniz yer temiz ve titizse sorun olmaz ama değilse oradan enfeksiyon kapmış olabilirsiniz
Neslihan-55 patiseverr_ belki enfeksiyon olabilir burdan yanlış bilgilendirme yapmayım en iyisi çocuk doktoruna götürün fazla ilerlemeden
patiseverr_ Neslihan-55 cok üzüldüm gerı keşke götürmeseydim dıye ama gazına falan da cok ıyı geldı halbuki gözüne falan su gırmemısti