Kızlar çok alakasız ama şuan çok ihtiyacım var. Ücret karşılığında bu 2 ilaçtan birine ulaşmam lazım. Epilepsi hastasıyım ve 3 günlük ilacım kaldı. Yurtdışından gelen bir ilaç ve Türkiye eczacılar birliğinde maalesef her zaman bulunmuyor. Bugün doktora yazdırmama rağmen ilaç yok dediler. Naparsan yap öl geber modundayız resmen. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏