Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 ay 6 günlük. Şuanda D vitamini kullanıyoruz. Doktora 4.ayda gideceğim için önceden sizlere sormak istedim bebeklerimize kullanacağımız ilaçlar var mı ? Örn: balık yağı, kan ilacı, ek vitaminler filan . Bilmediğimden sormak istedim