Merhaba herkese 17 aylık kızım var hem onunla ilgilenip hem gece nasıl ders çalışabilirim(kpss hazırlanıyorum). Uykuya çok geç geçiyor.esim de gece çalışıyor genel de o da yorgun oluyor. Her şey bana kalıyor. 12 oluyor gece. O saatten sonra da benim e pilim bitiyor. Bana öneriniz ne olur. Yardımcı olabilir misiniz?