Sütüm azalmıştı 5. Aydı sanırım mamayla destek olmaya başladım günde iki sefer veriyordum. Sonra zaten oldum olası azdı sütüm iyice azaldı mamayı arttırdık son bir aydır ful mama içiyor meme reddi var. Önce sol memeyi reddetti şimdi ikisini de almıyor. Aslında komple bırakıcaktım emzirmeyi çünkü yıprandım yoruldum. O yüzden açıkçası meme reddinin üstüne gitmedim yani. Şimdi ben tekrar emzirmeye dönmek istiyorum bu saatten sonra yapabilir miyim? Çok aşırı az sütüm sağıyorum 30 cc zorla çıkıyor. Su içsem gelirdi belki ama su içerken de midem bulanıyor, cocuk emerken çok susuyordum içiyordum sorun olmuyordu ama şu an bir bardak su içsem öğürüyorum. Su içmem lazım ve bu reddi aşmam lazım. Bi tarafım boşver diyor bi tarafım uğraşmak istiyor emzirmek istiyor gerçekten yıpratıcı. bazı önerilere cevap vereyim yatarak emziremiyorum, banyoda emziremiyorum, ayakta emziremiyorum, standart şekil dısında cocugu başka şekilde tutarak emziremiyorum, obezim çünkü kilomdan dolayı çoğunlukla olmuyor memelerim de büyük. Bir de meme ucum yok zaten silikonla emziriyordum bugüne kadar. Uyku sersemiyken denicem. Bir de biberonu bırakamam, kaşıkla mamayı verirken gerçekten çok zorlanıyorum, bunu da obez olmama bağlayabilirim iki saat onla ugrasmak bel kol falan bırakmıyor insanda. Tavsiyeniz var mıdır hem su içebilmem için hem bu reddi aşabilmem için?