2109bal Günaydın bebeğiniz geceleri kaç kez uyanıyor aceba. Birde gece uyanmaması için ne yapıyorsunuz benim bebeğim iki kez kalkıyo 😳😳
Sarisin 2109bal iki kez kalksa şükrederim ben şahsen 🤷♀️ oğlum 11 aylık ve doğduğundan beri uyku düzeni yok sabaha kadar en az 4-5 kez kalkıyor ve sabaha karşı imkanı yok yatağında yatmıyo illa gelicek yanıma emerek uyuycak
GUBILIK 2109bal 20/09 dogumluyuz biz de. Beraber yatıyoruz. Kalkması duruma gör degısıyor. Diş - sıcak vs ama iki kereden fazlayız
Ayla35 Sarisin ayyy bizde öyleyiz 10 aylık gece defalarca uyanıp meme emmek istiyor çok bölünüyor uykusu doğduğundan bu yana yatağımızda yatıyor asla beşiğinde yatmadı 🙃
2109bal Sarisin oow baya bi zor Allah yardımcınız olsun diş falan çıkarıyorsa ondan olabilir mi. Yada aceba belli bir süre sonra alışlkanlık mı oluyo ki
2109bal GUBILIK benim kızımda diş çıkaracak sanırım henüz hiç diş yok geceleri hep ağlayarak kalkıyo. Allah yrdımcımız olsun 🤲 🤲
cagangiller_ 7 aylık oğlum da çok kalkıyor gündüz düzenimiz var ama gece kuramadım bide diş çıkarıyoruz huysuzluğu o yüzden
2109bal Ayla35 yalancı emzik kullanıyoruz ama acıkınca sanırım ağzında oksav bile bapırıyo 🤪🤪 anlamdım ki doymuyorlar mı neden çok kalkıyorlar
Sarisin 2109bal Aminn 🙏 dişi daha yeni çıktı son zamanlarda onun etkisi var tabi ama genel olarak alışkanlık haline getirdi bence emmek istiyo sürekli