Leylaa_ Uğur 7 çekmeceli kullanıyorum. Bulursan ona bak. İkisi arasından seç dersen de garanti hangisinin uzatılıyorsa onu al. Çünkü hepsi buzlanma yapıyor, ( nofrost değilse), düzenli temizlenirse bir sıkıntı olmuyor. Ama çekmece çokluğu ve litreye bakarsan Beko derim. Benimde buzdolabım bosch , ankastrelerim Profilo, çamaşır kurutma Beko. Hepsinden de memnunum.