Gnyasl
As canım bizde Kırklareli demirköydeyiz eşim ulaştırma Karadeniz var yakın ormanın içinde askeriyeye yakın bi köyde lojman da oturuyoruz kiramiz yok yakıt olarak soba kullanıyoruz odun getiriyor köylüler ormandan eşim de çok memnun işinden sadece avm falan yok sadece bim A101 var market sosyal yaşam yok ama ucuz yaşıyoruz sizede fikir olsun diye paylaştım ☺️