PrensesAnnesi1 aile ve sosyal politikaların ihbar hattı var arıyorsunuz isminizin geçmesini istemediğinizi söyüyorsnuz ve şikayeti dile getiriyorsunuz. Sürecin nasıl olacağı ile ilgili bilgi verirler. Eve gözetmen gslip hem evi hem anneyi hem çocuğu inceleyecekler. Darp izleri vs varsa beklemeden şikayet edn, çocukla anneyi ayırsalarda devletin kurumlarında çocuklara çok iyi şartlarda bakılıyor. Merak etmeyin ayırmazlar hem haftasonları yine evine gelir eğer onay çıkarsa aile yine görmeye gidebilir. Evladı diye kimsenin kimseye eziyet etmeye hakkı yok. Benim tanıdığım o kadar şiddetr maruz kalmış ki ne şiddet ama. Boğazını sıkmalar yüzü gözü morarmalar nefessiz kalana kadar dövmeler... Keşke biri şikayet etseydi de ben devlette büyüseydim der hep.