bsraball Merhabalar kızım 6 aylık olacak ve dişlerimizle tabiki çok sıkıntı yaşıyoruz normal jelleri kullanmak istemiyorum zararlı diye organik doğal jel tavsiye edebilecek kimse var mı?
Cavidann bsraball merhaba, ben kızım osanit marka diş topu kullanıyorum. Trendyol dan almıştım iyiki almışım. Agridigu an 2-3 tane koyuyorum ağzına hemen kesiyor ağrıyı. Şiddetle tavsiye ederim
menekseyagmr bsraball jel değilde bitkisel granüller var ben onlardan kullanıyorum. Tetagil bi bakın isterseniz osanit markasının münik toplarıda var ama fiyatı baya yüksek Almanyadan geldiği için ama diğeri hem uygun fiyatlı hem etkili