1ben1eymen Bu durumu aşabilen var mı. 9 aylık bebeğim 4-5 gündür aç yaşıyor diyebilirim. 1. Kaşıktan itibaren ağzında tutuyor yutmuyor. Saatlerce aç kalıyor. Hiç dişi çıkmadı şuana kadar. Belirti de yok diş etlerinde. Neden olabilir. Lütfen yardımcı olun 🙏😔
Birkucukkelebek 1ben1eymen daha önce de konuşmuştuk sizinle. Benim kızım da yutmuyor ağzında tutuyor. Zorlarsam ağlıyor ağlarken yutuyor ancak ama zorlamak istemiyorum. Bir de öğürüyor bazen. Ben sadece süt veriyorum bu ara malesef ek gıda veremiyorum
1ben1eymen bireylul Diş çıkmadan önce diş etlerinde belirti olmaz mı. Birde diş çıkacağı zaman bebekler böyle hiçbişey yememezlik yapar mı? Bu arada emmiyor. Sütümü sağarak veriyorum 9 aydır. Onu içmiyordu zaten kaşıkla falan veriyordum. 9. Ayda onuda baya azaltmıştım ek gıdayı yiyordu diye.
1ben1eymen Birkucukkelebek Evet hatırlıyorum konustuğumuzu. O sıra ek gıdayı çok güzel yiyordu. Ama çocuga bişey oldu adeta asla yutmuyor asla. Aşıdan olabilir mi bilmiyorum. 9. Ay aşısını oldu çarşamba günü kızamık. Sütü de kaşıkla ya da kaşık mamasına katarak veriyordum ben onu almıyor şuan. Ne yapacağımı şaşırdım. Günlerdir bildiğiniz aç. Sizin bebeğiniz ne zamandır böyle yutmuyor? Neyden kaynaklı oldugunu düşünüyorsunuz
Birkucukkelebek 1ben1eymen bizim aşılardan sonra böyle oldu ama ek gıdayı hiç öyle istekle yemedi zaten sonra da ağZında tutmayı öğrendi. ben 9. Ay aşısını yaptırmadım. Ama sizinki geçicidir muhtemelen ya da büyük ihtimalle diş çıkarıyordur. Şu an 4 tane birden dişi patlamış bizimkinin 😑
Yagizmomss 1ben1eymen ağzında boğazında mamayı tutuyor mümkün değil yemiyor bademciklerine kadar görüyorum tutarken mamayı biberon ilke içmiyor kaşıklar veriyorum valla hayret ediyorum emzik veriyorum ağzına öyle bile yutmuyor şaşırıyorum size ileri evremizi gördüm resmen
1ben1eymen Birkucukkelebek 1 hafta oldu hiç geçici gibi durmuyor 😔 süt içse bu kadar üzülmicem. Resmen aç yaşıyor günlerdir. En sevdiği şeyleri bile tutuyor agzında. Ve agzında tutmanın asla çaresi yok. Yok denemediğin şey kalmadı yutmuyor. Diş belirtisi hiç yok ama diş etlerinde farklılık yok.
Birkucukkelebek 1ben1eymen sütü kaşıkla verince de tutuyor mu ben de kaşıkla veriyorum. Bir ara sütü de tutuyordu şimdi onu yutuyor