Aynı dertten muzdaribim.o kadar iştahsız ki akşama kadar ağzına lokma vermesen umrunda olmaz. TV ile ağzına bir iki lokma vermeye çalışıyorum. Ama içim gidiyo resmen TV izlerken dk sayıyorum. Onu da kapatsam asla ağzını açmıyor. 22 aylık 11 kilo yoktur. Birde 10 gün önce hastalandı ishal kusma üç gün hicbisey yemedi iyice erimistir. Parka falan götürüyorum orda emsal çocukları görünce ben mi diyorum yetersiz anneyim neden olmuyo nerede yanlış yaptım bilmiyorum. Çok üzülüyorum bu duruma. En baştan beri istahsizdi. Mama istemedi beni emmesi 14 ay sütümü sağıp verdim. Simdi de yemiyor. Böyle bir kısır döngü bizimki.cok yıprandım. Herkes diyor yıpratma kendini bu kadar o büyür sen uzuldugunle kalırsın ama anne yüreği bu heralde. Gitmedigim doktor kalmadı. Kansızlık vardı biraz takviye aldk duzeldi. Hiçbir sorun yok yememesi için ama olmadı mı olmuyor. Biraz rahat davranmak lazım dedi doktor takmamaya çalış dedi ama içim gidiyor. Ay ne yazmışım valla derdi olan konuşuyor işte. Ne diyin Allah bebeklere iştah annelere sabır versin