Kizim ustten bir dis cikardi o uzamaya calisiyor yandaki de kabarik ama son 3 4 gundur geceleri hep aglayarak uyaniyor yavrum.dentinox surunce yine uykuya daliyor 1-2 saat sonra yine agrimaya basliyor sanirim yine uykuda agliyor :(
Herkesin mi boyle ustler zor cikti alt kisim bu kadar zor cikmamisti bizde :(