Nilsultan10 Arkadaslar merhaba su herkese yatan dogum parasi icin ben gidememistim esim adıma basvurdu bugun 41.gunumuz pttye gittim hala yatmamis e devletten takip et dedi e hizmetler bolumunden hangi başlığa bakacağım acaba bilgisi olan var mı?
Nscaslan34 Nilsultan10 dogum yardimi yazin otomatik cikar bn ekimde dogum yaptim bu ayın başında gittim yoktu 4 aylik olduk 😅
Birmuallime Nilsultan10 biraz geç yatıyor benim 2 3 ayda yatmıştı e devlette doğum yardımı yazınc çıkıyordu sanırım
Nscaslan34 Nilsultan10 bnde anlamadım ilki çabuk yatmıştı gün geçtikçe değer kaybediyor her sene aynı miktar ilk cocugumda nerdeyse çeyrek alabiliyorken 300 liraya bunda gramı yarısını anca alirim 400 e 🤣