Melike6152 aptamil kullandım hep gaz yaptı bebelac önerdi doktor fakat kokusunu beğenmedim kızımda çok sevmedi 2 aydık SMA kullanıyorum comfort olanı gazlı bebekler için iyi çok şükür gaz sorunumuz yok doktoruma söyledim çocuğu rahatlar o dedi
zaten SMA mamanın 3 ayrı kutusu var biri kolay sindirmek için, bir diğeri gazlı çocuklar için be diğeri ise normal