BalBademmmmmm Selam anneler. Kızım şuan 2 ay 18 günlük, en son 2 ay kontrolünde 4 buçuk kg çıktı sleepy 2 no kullanıyoruz. Ama hafif sıkmaya başladı, 3 taktım 3 de biraz bol geldi. Siz bebeğiniz kaç kg iken 2 den 3 e geçtiniz?
Gunesay BalBademmmmmm sleepy primaya göre hep bir beden küçük gelmiştir bana. O yüzden üç numara kullanmanız daha iyi olcaktır.
RainOverMe BalBademmmmmm 5-5200 cıvarıydı 3 e gectım. Daha erken de gecsem olurdu aslında cok bol olma bebısınıze. Sızma falan oldu mu takınca. Kulot bez kullanırım dersenız onların kalıbı daha kucuk oluyr normal bedenden. ben 2.5-3 aylıkken külot bez kullanmaya başlamıstım.
tecrubesizkoala BalBademmmmmm şu an tahminimce 6 kg a yakın bebeğim ama 3 no aldık çok bol geldi gözüme 2 ile 3 arasında bence fazla fark var, idareten başka markadan 2 numara aldım 3 numarayı tam doldurmadı çünkü
Deletedmom27337 BalBademmmmmm kiloya göre değilde küçük gelip gelmemesine göre değiştiriyorum bez boyutlarını. Annelerin geneli de öyle yapıyor
BalBademmmmmm Kaganalis SeymaDe Mrvhtp81 Deletedmom27337 shawty Kızlar teşekkür ederim. Elimde 20 taneye yakın 2 no kaldı onu bitirip 3 e geçicem. Aslında daha açılmamış 2 tane 2 no bez var onu da burda satarım artık 😂 Bir de 3 no ilk defa taktık kaka yandan sızdırdı bugün o yüzden ikilemde kaldım😔
SeymaDe Sleep de aynı sorunu bende yaşadım 2 küçük 3 büyük geliyor 3 takınca üstten kaka sızıyor 2 bacaklarını sıkıyor benim beneğim 5 kilo primanın 2 numarasınjn kalıbı cok güzel
Kaganalis BalBademmmmmm 5 6 kiloda 3 e gectim galiba ama benimki biraz uzundu yani kilosuna gore zayifti sizi sikiyorsa 4.5 da gecebilir yani. Tontistir belki. Ilk gecince buyuk geliyor her bedende oluyor o. Ara kilolarda oyle oluyor. 1 aya normal olmaya baslar. Ben hep sey dusunuyorum dar gelecegine bol gelsin. Mesela smdi 11 kilo oldu 5 numara takiyorum. Ustunde yazdigi kilo daga fazlasi icin ama icim boyle daha rahat.
Kaganalis Kaganalis birde ben altif kullaniyorum. Onun kenarlari daha uzun. Normali biraz bizide sıkıyor.
shawty BalBademmmmmm kızım 5 kg idi 3 numaraya geçtiğimde hala daha onu kullanıyorum daha rahat ediyor bacakları falan
RainOverMe BalBademmmmmm evet memnunum bana kalsa hep kulot bez kullanırım arada uyguna cırtlı gorunce aldıgım ıcın cırtlıyı da kullanıyorum. Annem bile külot bezi daha cok sevdi. Ozellıkle hareketlı bebekte külot bez ıyı oluyor. Bebegınız buyudukce anlarsınız bunu🤗 kımı anne sevemıyor tabı tercih meselesi.Sleepy kullanmayı bıraktım 8-9 aydan sonra. Kızarıklık yaptıgı ıcın. Sıxın bebıste sorun olmuyorsa kullananılırsınız. 6,5-7 kıloyken de kulot bezde kullanacagınız beden 4 olmaya baslar sleepy de boyleydı kızımda.