Yarennnnnaltnbsk Doğum yapalı 47 gün oldu aynı gün başvurmuştum doğum parası için hala e devletten bakıyorum 300₺ yatıcak olan doğum parası ödeme aşamasında diyor bu He demek ne zaman yatar benim mi. Gitmem lazım bilen var mı
iki_prens_annesi Yarennnnnaltnbsk 144 ara veya ptt noyu goggleden bu ara olmadi ptt ye git cnm muhtemelen yatmistr odeme asamasinda yaziyosa bnada aynisi oldu 1 bucuk 2 ay icinde aldm bn erken yatiranda vvar bak bnce
Polikistikannee Yarennnnnaltnbsk Evet hep öyle yazıyordu bi gidip bakayım dedim hastaneden cikar cikmaz esim benim yerime başvuru yapmıştı. 11 ocakta doğum yaptim 26 Şubat’ta çekebilirsiniz dediler geçen sene o gun gittigimde cektim
0bhrasya Bende bekliyorum öyle halbuki yatmiş e devletten bakabilirsiniz Ödeme aşamasinda yazdığında genelde yatmiş oluyor PTT den gidip çekebilirsiniz