Ulkumm Defne_123 emzirmede sadece gögüs ucunu değil aleore kısmını yanı tüm kahve renkli olan kısmı bebeğe vereceksin göğüs ucunu veriyorsan o canını yakmış olabilir
Kuzani3 ASLIHAN0709 ben çoğu şeyi denedim en iyisi gümüş kapaklar gerçekten verilen paranın hakkını veriyolar
metehan2 Lansinoh krem surup avent kalkan takin hava aldigi icin 3 gundetamamen iyilesti benimki suan hic yara yok cok sukur
Sebdem Aysemhifa yok ya ben doğum öncesinde hiç bişi kullanmadım (hataydı bence) sonra tabi doğum sonrası anında yara oldu :( ama sağolsun bu kalkan ve krem işi 3 günde çözdü. Sadece kalkanları her defasında sterilize etmek felan biraz uğraştırıcı ama o acı geçtikten sonra emzirmek ne güzel bişeymiş diyor insan :)
busrababuz ASLIHAN0709 emzirmeden önce ve emzirmen bitince sütten sur canım o iyileştiriyor ben öyle rahat ettim hala daha sürüyorum o meme ucunu toparlıyor
Farahzeynep ASLIHAN0709 gümüş göğüs kapağı alın, 1 güne iyileştiriyor daha da yara olmuyor. Ben hamileyken almadığıma çok pişman oldum.
Defne_123 Ya kızlar suan bende bebegimde ağlamaktan perişan olduk o süt edemiyor aç bende emziremiuorum emzirince canım çok yanıyor yara oluyor yurt dışında yasıyorum we gümüş falan filan ole şeler yok burda napıcam akıl werin bana ya 😭😭😭
ASLIHAN0709 Defne_123 cnm geçmiş olsun ben çareyi silikon göğüs ucu alarak buldum doktor artık koparacak duruma getrms dedi doktor
Defne_123 ASLIHAN0709 ayyy bn onu kullandım fayda etmedi weriom memeyi ama aşırı acıyor umarım geçer napim annelik çok zormuş
Aybukealtintas ASLIHAN0709 kesinlikle katılıyorum dogumdan sonra tam 5 ay cektim yapmadıgım kullanmadığım sey kalmadı resmen, dogum varya yanında çok ciddiym hiçbirsey değil