tecrubesizkoala Arkadaşlar tartıda kendi tartılıp sonra bebekle tartılarak ölçüm yapmak sizce doğru sonuç verir mi deneyip emin olan var mı aranızda
Burcuburcuylz tecrubesizkoala tam aynı sonuç vermiyor sabah tartıldım mesela ben sonra sağlık ocağına götürdüm 200 gram eksik çıktı
Berraksnmzz tecrubesizkoala Biz doktora gitmeden önce yaptık ve doğru sonuç verdi fakat şöyle bir şey var hastanedeki tartı ile sağlık ocağındaki tartıda her zaman farklı çıkıyor ama biz hastaneyi baz alıyoruz ve ona göre gidiyoruz.
tecrubesizkoala Berraksnmzz bizimde sağlık ocağında daha fazla çıktı bir de kıyafetleriyle ölçtüler, doktora gidince az çıktı üzüldüm kilo verdi sandım önce
Berraksnmzz tecrubesizkoala Aynısı bizde de oldu sağlık ocağında fazla çıktı hastanede az bende üzülmüştüm ama hastanede neredeyse tamamen çıplak bir şekilde tarttılar sağlık ocağında ise ince battaniyeyle beraber😂
tecrubesizkoala Berraksnmzz evet bizde de öyle hatta doktorumuza söyledim daha kiloluydu diye kıyafetlerini tarttı 400 gram geldi bende kıyafetle tartsam fazla çıkar demişti