Gizem2312 ardenbebekk benim bildiğim emdikçe geliyo ilk on günden sonra. Yani depo boşalıyo gibi değil de bebek emmeye başladığı zaman üretiliyormuş. Ama bu benim okuyup araştırdığım belki daha bilgili anneler vardır. Bende sadece şey oluyo iki saate bir emiyo benim bebeğim genelde emme vakti geldiği zaman ağrı gibi bişey oluyo süt iniyomuş gibi hissediyorum ozaman.
ardenbebekk Gizem2312 Gizem2312 valla benimki canı istedikçe emiyo ne zaman doluyo merak ediyorum bazen çok dolu bazen çok boş anlamıyorum bi ebe 45 dk da demişti ama bence o da değil 😂
bireylul Emzirme aralığınıza bağlı.üç saatte bir emziriyorsanız memenin dolması üç saattir ama önerim dolmasını beklemeden emzirmeniz bebek çektikçe gelir
Badwolf 20 aydır emziriyorum bence böyle bir şey yok. Her çektiğinde gelir devamlı sut üretimi devm. Ediyor bence. Ama sorduğunuz memelerin tamamen şişmesi artık kendiliginden akması ise 3-4saatten sonra emmezse o aşamaya geliyor benimki.
ardenbebekk Badwolf evet evet tamamen şişmesinden bahsediyorum bazen 3-4 saatte bile tam dolmuyor bazen 1-2 saatte doluyor