Kizlar nolacak bu bebelerin hali 4. Ay atağından çıktık. Ohh cok şükür demeden 5. Ay atağı varmış. Uyku reddi, yarım saatte bir uyanma, gündüz bir sekilde idare ediyorum ama gece yorgunluktan kucağıma dahi alamıyorum. Bebeğim aslında doğduğundan beri böyle sürekli mız mız huysuz. Anca yapışık ikiz gibi gezmek istiyor kucak kucak kucak. Artık ağlamak istiyorum. 😔😔😔