Kedidirokedi Bebeğim 8.5 aylık emerken ve ilk memeyi ağzına alırken ıssırıyor çok fena artık yara oldu nasıl önleyebilirim bilginiz var mı 😢
idilolo Kedidirokedi ben sakin emiyoruz, güzel meme, güzel süt diyorum ve memeyi çekiyorum ağzımdan. Sonra tekrar veriyorum. Doyduğu zaman yapıyor çok.
Mumoslu30 Kedidirokedi Merhaba canım tepki vermemeye çalış annesi tepki verdimce dahada yapar tepkisiz kalirsan unutur yada dikkatini dağıt mesela emzirirken kiyafetine omzuna felan oyuncak as ona dikkat ceksin☺️🥰🌹
Burcin0640 Kedidirokedi aynı dertten ben de muzdaribim bazen oturup ağlayasım geliyo artık o kadar canım acıyoki