3 Ay 3 Günlük oğlum var dün sağlık ocağın da kontrölümüz vardı hemşire moralimi bozdu 7 kilo 200 gram boyu da 63 cm sınır kilosuna yaklaşmasına az kalmış dedi sınır kilo da 8 kiloymuş anne sütü ile alsaymış bütün bu kiloyu normalmiş de mama ile aldığı için sorunmuş 120 cc ile doyuyor bazen 150 cc yediği oluyor aptamil advance kullanıyoruz mamamızdan memnunum çünkü diğer mamaları sevmedi bana 60 cc yedir dedi ben de yedirmem doymuyor dedim zaten kendi acıkınca yediriyorum 3 saatte bir falan yiyor 2 buçuk aylıkken emmeyi bıraktı sütüm de az sağarak yine de veriyorum