25 aylık çocuguma bağırdım ısrarla yere halıya vs su dökmeye çalıştıgı için. O an da irkilir gibi oldu hani yeni doğan bebekler cogunlukla, ani bir ses duyduklarında sıçrarlar öyle bir reaksiyon gösterdi. Çocuguyla ilgilenmeyen biri değilim çokça sarılır öper onu ne kadar sevdiğimizi söylerim. Dün gece sık sık uyanıp avaz avaz ağladı haliyle uykudan bir şey anlamadık sabah erken kalkması vs bunlar kusurumun gerekçesi olamaz elbette. Demek istediğim, o ani refleksi çocugunda yaşayan oldu mu?