Bu gün aile hekimliğinde randevumuz vardı doktora gösterdik fucidin ve hametan verdi geçer dedi gönderdi.Kuzenim benim oğlumda da vardı boşuna kullanma kırkı dolana kadar geçiyor dedi.Eşimşn kuzeni benim kızımında böyle oldu kırkı doluncada geçmedi alerjisi çıktı dedi.Forumda okudum alerji tanımı için kakada kan olmalıymış ben kan görmedim.Çocuk doktoruna götürücem ama iyi bir doktor arıyorum şu an.Bebeğim 18günlük.Bu şekilde tecrübesi olan varmı ne tavsiye edersiniz.Birde avrupa yakası eyüp gop çevresi önerebileceğiniz iyi bir çocuk doktoru varmı acaba?