Anayimbenanaaaaa Selam anneler bebeğim 3 buçuk aylık yavaş yavaş gaz sorunumuz bitiyor aslında ben artık rahatça istediklerimi yiyebilir miyim ? Diyetinde bulgur leblebi çok geçiyor yesem artık bebeğe gaz yapar mı sizce ?