Merhaba kızlar 1 aylık bebeğim var. Anne sütü ile emziriyorum bebeğimi. Hep sol göğsümü verdiğim için sağ göğsüm küçük kaldı sut de pek gelmıyor. Sağ göğsümü vermeye çalışıyorum emmiyor.herhalde az sut olduğundan.. Sizce ne yapmalıyım sut gelmesi için. Şimdiden teşekkür ederim.