Bebegim 22 günlük ve iki gunde bir banyosunu muhakkak yaptırırım. Bugun kiyafetlerini çıkarttığımda vücudunda kizariklar oldugunu farkettim baya yayilmisti. Sizce alerjisi mi var? Böyle bir durum yaşayan varsa ne yapmam gerekiyor yardimci olursanız sevinirim?