Saripapatyaannesi34 benim oğlumda Mayıs’ta Üç yaşına giricek bizde 2 ay önce başladık düşünün hla adapte olamayıp ara ara altına kaçırıyor gece bazen Altına yapmış olabiliyor çok ama çok sabır isteyen Bir eğitim bu, başladınız ya kesinlikle pes etmeyin gece gündüz İkisini aynı anda kesin illaki kaciricaklar altlarına Öğrenene kadar kendilerini hasır hisedene kadar devam edicek belki ilk bir hafta biraz zorlu bir süreç olabilir ama ona sürekli hatırlatın Cisin geliyormu kakan geliyormu Kukulinin kakamiz tuvalete şarkısını açıp beraber söyleyip Tuvaleti sevdire bilirsiniz, gün içinde sürekli bu şarkıyı söyleyin ona Ve Bak Kukuli de Tuvalete gdiiyor hadi hizde gidelim deyip heyecan verebilirsiniz olucak Allah’ın izniyle içinizi ferah tutun ❤️ ve Şunu da eklemek isterim çocuklar belli hir yasa geldiklerinde Kendilerine bebek denmesinden nefret ederler, bak Annecim bu bezi bebekler takar sen artık büyüdün kocaman bi abla oldun ablalar bez takmaz ki deyin biliyormusun senin arkadaslarinda artık tuvalete gidiyor deyip anlatın ona sonra goruceksiniz Nasıl alışıyor sadece sabır 💗 iyi şanslar