Kızlar oğlum tam 30 aylık oldu. Normalde evin için bağıra çağıra koşardı, sosyal bir çocuktu. Başka çocukların yanında tabiri caizse kendini ezdirmezdi. Bi haftadır çocuğa bir durgunluk geldi. Ama böyle halsiz gibi değil. Onunla biri oynayınca yine koşuyor bağırıyor gülüyor eğleniyor ama eskisi gibi değil. Konuşmasında filanda bozukluk yok ama. Ya anlamıyorum huyu mu değişiyor yoksa hasta mı? Bu dönemde huyu bu şekilde değişen var mı? Durgunlaşan?