BallyavruMM Kızlar bebeğim 3 ay 1 haftalık hava mükemmel biraz hava alsın diye çıkarmayı düşünüyorum etraflakiler daha küçük bişey anlamaz çıkarma hasta olur vs diyor. Sizce 3 aylık bebek parka goturlur mu goturen annelerimiz var mı 🥰🥰
Ebruu67 BallyavruMM 2 ay 9 günlüğüm gecen hava güzeldi parka cikardim tulum giydirip battaniyesini alip
Eysar BallyavruMM ben güneşli oldugunda çıkarıyorum hiçte birşey olmuyor merak etme sıkı giyinsin yeterli mis gibi havaları evde geciremiyorz
meraklibiranne BallyavruMM 41.gün gittik ve 1 saat yürüyüş yaptık çok iyi gelmişti hiç uyumadığı kadar o gün uyumuştu 🥰
Sitrea BallyavruMM asıl cocugun hava alması lazım canım ben çıkarıyorum güneşi gördükçe doktorlar da öyle diyor zaten
BuzluKahve BallyavruMM parktan daha bir şey anlamaz ama hava alması için götürülür tabi ki. Ben her gün çıkardım, çıkarıyorum.
Gizoooo BallyavruMM canım çok aşırı kar kış olmadığı sürece hergün çıkar. Önemli kural terletmeyecek kadar giydirmek terlerse hasta olur
Betlcelik BallyavruMM valla 3 buçuk yaşında ablası olunca 1 aylıktan itibaren hava güzel olduğu her vakit parktayiz sokaktayiz haftada 2 gün mutlaka çıkıyor hiçte hasta olmadı bu konuda tulum montu giyiyor ya kanguru ya bebek arabası geziyor
Ogretmennnnn_____ BallyavruMM bebeğim 3 ay 9 günlük yaşadığım yer soğuk olduğu işin daha çıkartmadım cünkü çıkartma maksadım tenine güneş değsin diye olurdu soğuk yerde açamayacağım için nisan ayı gibi çıkartırım nasip olursa ama siz ılık iklimi olan bir yerdeyseniz çıkartabilirsiniz 🤗 hava almak iyi gelir size de bebeğede
-erCansu- BallyavruMM ay etrafı boşver hava almak hem sana hem bebegine çok iyi gelir kıyafetlerini dogru sectiğin sürece hasta olmaz kapalı yerlerden kalabalıktan uzak dur sadece
Yoruldum BallyavruMM Park ta oyuncakları anlayacağını sanmıyorum ama hava almaya tabi ki çıkarın hava soğuk olsa da çıkarım temiz hava her zaman iyidir
otose_san BallyavruMM havaya uygun giydirir yanınızada battaniye de alırsınız. Arabasına koyup biraz yürürmek ikinize de iyi gelir. Kalabalığa girmeden dolaşırsınız
Mericcc BallyavruMM çıkarın nasıl iyi gelecek hem bebeğe hem size. Ben hep çıkardım kar dışında her gün çıkarıyorum. Uyku saatine denk getirin o pusetinde uyur siz de dinlenirsiniz.
Sda16 BallyavruMM ben 3.ayindan beri hava güneşli olduğunda 15 dk da olsada çıkarım dışarı. Parkada götürüyordum. Doktorumuz daha ozamanlar sosyal çevreye karşı çok ilgili dedi. Hem dışarı cikmak sizede iyi gelir