Emelsdk canım annenmi covid sen mi. Çift maske takıp uzak durmaya çalışın. Biz şuan koronayız son günlerimiz ilk 2 gün kuşak içi ateşi 39lardaydı evdeki colpol işe yaramadı yenisi aldırdım birde dolver aldırdım colpol çok düşürmedi 6 saatte bir dolver verdim onun dışında çok halsiz huysuzdu. Ateş bitti öksürük başladı. Sabah akşam şırıngayla burnunu temizledim aralarda deniz suyu sprey sıktım aspiratörle temizledim
onun dışında tereyağa pekmez verdim
baş ucuna soğanlı karanfil koydum
Dur kürü yaptım
birde zatiden ilaç verdim. Ama bebeğin korona olursa ilk doktoruna danış canım.
ayaklarına altınada sarımsak zeytinyağa sürdüm.
o ateşlediği 2 gün çok zordu onun dışında bir şekilde geçiyor canım
bu arada benim bebeğim 10 aylık sizinkine pekmez dut vs veremezsiniz