Kizlar bebegim 2 ay 25 gunluk erken dogdu mama takviyeli gittik hep ama 14 haziranda aşı oldu o gunden sonra mamayi pek aalmadi 18 haziranda doktoru azaltin artk sutun yetiyordur dedi ondan sonra önce gunde 2 kez sonra 1 kez vermeye başladım 1 hazirandan itibarenden hic vermiyorum sürekli emziriyorum yutkundugunu duyuyorum her istediğinde veriyorum ama duyuyor mu ağlama krizleri yok öyle huysuz husursuzda da değil