birprensannesi__ bizimde yüzünde döküntüden başka hiçbir belirtisi olmadı normale kakada mukus, kakada kan, fışkırarak kusma, bağırsak sancısı, huzursuzluk ağlama falan birsürü belirtisi var ama bizde yanaklarından gittiğimizde öğrendik bu durumu doktor bize hangi mamayı kullanıyorsunuz diye sordu biz Evolvia kullanıyoruz dedik çok şanslısınız alerji mamalarının içinde tadı en güzel olan evolvianın ki dedi diğer mamaların tadı kötü annelerin bazıları tatlandırmak için birşeyler yapıyormuş anlattı detaylı da hatırlamıyorum şuan aynı mamanın alerji için olanını yazdı bize oda pirinçliymiş zaten kilo alımı gayet güzel bebek de sevdi zaten ama takip edin bakalım mamanız kilo yapacak mı bebek sevecek mi gerçekten zor bir süreç