Hanımlar selam, pazar günü maşa ile koca ayının gösterisine gideceğiz. 1 ay önceden aldık biletleri yani çok aşırı heyecanlıyız hepimiz. Sorun şu Kİ kızım maşa ile koca ayıyı tanımıyor 😂😂 aranızda böyle tiyatro , gösteri gibi yerlere götüren var mı ? Bizi neler bekliyor, canları sıkılıyor mu? 2 yaşına girdiği gibi aldık biletleri ilk deneme olacak, sonrasında her denk geldiğinde götüreceğim bakalım neler olacak