Merhaba gayet sakin bı kızım var fazla mızmız değil yani bugünde herzamanki gibi normal uyandı fakat uyuması gereken saatte uyumadı meme emmek istemedi baya huzursuzlandi ve ağladı sizce atak mi başlıyor bu arada 2 ay 23 günlük kızım neler yapmalıyım sizce